اخبار روزاقتصاد

فروشندگان کوتاه مدت 50 میلیون دلار را با افزایش BTC و ETH نقد می کنند

فروشندگان کوتاه مدت 50 میلیون دلار را با افزایش BTC و ETH نقد می کنند

بیت‌کوین و اتریوم در 24 ساعت گذشته بیش از 50 میلیون دلار انحلال‌های کوتاه مدت داشته‌اند، که این انحلال‌ها با افزایش قیمت‌ها به بالاترین حد چند هفته‌ای انجام شده است.

علیرغم اینکه بیشتر حجم نقدینگی از طریق شورت‌ها به دست می‌آید، شرط‌های صعودی نیز متضرر شدند و بیش از 58 میلیون دلار در موقعیت‌های خرید در سراسر بازار نقد شدند. با این حال، در ساعات اولیه معاملات روز چهارشنبه، بازار بیت کوین (BTC) از پایین ترین سطح 64 هزار دلار به بالای 66 هزار دلار جهش کرد. در مبادلات عمده اتریوم (ETH) به بالای 3500 دلار رسید.

این افزایش قیمت منجر به انحلال‌های گسترده شد، همانطور که داده‌ها از Coinglass نشان می‌دهد. شرط‌های نزولی بیشترین سهم انحلال در بسیاری از دارایی‌های دیجیتال را به خود اختصاص دادند. داده های Coinglass نشان می دهد که بیت کوین به تنهایی بیش از 30 میلیون دلار نقدینگی کوتاه داشته است، در حالی که اتریوم بیش از 21 میلیون دلار داشته است.

سایر آلت‌کوین‌های برتر و میم کوین‌ها نیز انحلال‌های قابل‌توجهی را تجربه کردند، از جمله Solana با بیش از 4 میلیون دلار، Worldcoin با بیش از 4.9 میلیون دلار، و XRP با بیش از 4.5 میلیون دلار در موقعیت‌های کوتاه نقد شده. در همین حال، میم کوین پپه بیش از 2.9 میلیون دلار در انحلال کوتاه مدت در میان افزایش قیمت ها شاهد بود.

به طور کلی، در زمان نگارش این مقاله، بازار بیش از 155 میلیون دلار نقدینگی در 24 ساعت ثبت کرد که بیش از 94 میلیون دلار از این موارد، شورت است.

آیا گاوها مسئول هستند؟

قیمت‌های کریپتو به طور کلی از آخر هفته افزایش یافته است، روندی توسط تحلیلگران Bitfinex در دو ماه گذشته اشاره شده است. با این حال، آن‌ها هشدار دادند که ممکن است قیمت‌ها در طول هفته به دلیل فشار فروش ادامه پیدا کند، همانطور که در روز سه‌شنبه مشاهده شد که بیت کوین و اتریوم به دنبال اخبار مربوط به کوه Gox با کاهش روبرو شدند و به خرس‌ها اجازه داد قیمت‌ها را پایین بیاورند.

با وجود این، احساسات تا حد زیادی مثبت باقی می‌ماند و جریان‌های ورودی خالص در حال افزایش هستند. مایکل ون د پوپ، تحلیلگر کریپتو، پیشنهاد می کند که اگر بیت کوین بالای 65 هزار دلار تثبیت شود، ممکن است به گاوها اجازه دهد تا یک بالاترین جدید را هدف قرار دهند.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا